Učivo v týdnu od 20. 9. do 24. 9.

1. ročník

Český jazyk - čtení:

Strana 11 - 12 - opakování:
  • Pozorujeme rodinu u stolu, co asi dělají? Co mají k snídani? Mají nějaká zvířátka? Jaká? Ptáme se na barvu oblečení, batohů, nádobí atd.
  • Na druhé stránce zjistíme, co se změnilo?
Strana13:
  • Pozorujeme a popisujeme obrázky na této straně, co je jinak na spodním obrázku?
  • Učíme se říkadlo: Myšičko, myš, pojď ke mně blíž, nepůjdu, kocourku, nebo mě sníš!
Strana 14, 15, 16:
  • Pohádka o budce: Na paloučku uprostřed lesa stála krásná, malá, dřevěná chaloupka. Jednoho dne šla kolem myška.
    Postavila se před ní a povídá: „Jé, to je krásná chaloupka. V takové bych také chtěla bydlet. Zaklepu a zeptám se, zda bych v ní také mohla bydlet.“
    Myška zaklepala a zeptala se: „Boudo budko, kdo v tobě přebývá?“
    Nikdo se neozval. Myška vešla dovnitř a pěkně se v chaloupce zabydlela.
    O několik dnů později skákala přes palouček žabka.
    Zastavila se a povídá: „Jé, to je krásná chaloupka. V takové bych také chtěla bydlet. Zeptám se, zda bych v ní také mohla bydlet.“
    Žabka zaklepala a zeptala se: „Boudo budko, kdo v tobě přebývá?“
    A chaloupky se ozvalo: „Já myška Hrabalka. A kdo jsi ty?“
    „Já jsem žabka Kuňkalka. Mohla bych tu s tebou bydlet?“
    „Pojď, budeme bydlet spolu, bude nás víc, nebudem se bát vlka nic.“
    A tak tam spokojeně bydlely spolu.
    Zanedlouho hopkal kolem zajíček. Zastavil se a povídá: „Jé, to je krásná chaloupka. V takové bych také chtěl bydlet.“
    Zaklepal a říká: „Boudo budko, kdo v tobě přebývá?“
    „Já myška Hrabalka, já žabka Kuňkalka a kdopak jsi ty?“
    „Já jsem zajíček Ušáček. Mohl bych tu s vámi bydlet?“
    „Jistě zajíčku, pojď k nám, bude nás víc, nebudem se bát Vlka nic.“
    Šel kolem medvěd a uviděl chaloupku. Zastavil se a povídá: „Jé, to je krásná chaloupka. V takové bych také chtěl bydlet.“
    Zaklepal a říká: „Boudo budko, kdo v tobě přebývá?“
    „Já myška Hrabalka, já žabka Kuňkalka, já zajíček Ušáček a kdopak jsi ty?“
    „Já jsem medvěd Huňáč a chtěl bych s vámi bydlet.“
    Zvířátka se podívala z okna chaloupky a uviděla velkého medvěda. I ulekla se.
    Medvěd na nic nečekal a otevřel dvířka chaloupky. Jak chtěl vlézt dovnitř, zbořil celou chaloupku.
    Zvířátka se polekala a utekla zpátky do svých pelíšků
  • Povídejte si pohádku společně a ukazujte zvířátka na obrázku.

Český jazyk - psaní:
  • Procvičujeme psaní tužkou, správné držení tužky, črtání od určitého bodu, oblouky horní, dolní, čáry shora dolů, zdola nahoru.
Matematika 

  • Procvičujeme znalost základních barev.
  • Rozlišujeme velikosti -velký, malý, pojmy mnoho, málo, všechno nic, více, méně.
  • Poznáváme základní geometrické tvary - kruh, trojúhelník čtverec, obdélník.
Prvouka
  • Probíráme základy dopravní výchovy, týkající se cesty do školy - přechod pro chodce!!! Jak správně přecházet přes silnici, semafor.
  • Vycházka v okolí školy, vycházka ke křižovatce a k přechodu pro chodce. Správné přecházení silnice.
Rodiče, máte možnost si přijít do školy pro pracovní sešity a listy.

3. ročník

Český jazyk:

Čítanka: strana 10 a 11.

Písanka: opakujeme psaní n, N, v V, slova a věty s těmito písmeny - opis, přepis. 

Matematika 

  • Počítáme do 20. Vyjmenováváme číselnou řadu do 20, seřazujeme čísla od nejmenšího k největšímu, píšeme číslice 11 až 20.
  • Určujeme počet prvků v oboru do dvaceti, počítáme na konkrétních předmětech, počet zapisujeme.
Prvouka
  • Probíráme základy dopravní výchovy, týkající se cesty do školy - přechod pro chodce!!! Jak správně přecházet přes silnici, semafor.
  • První pomoc , chování při dopravní nehodě.
Rodiče, máte možnost si přijít do školy pro pracovní sešity a listy.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu