Učivo v týdnu od 20. 9. do 24. 9.
1. ročník
Český jazyk - čtení:
Strana 11 - 12 - opakování:
- Pozorujeme rodinu u stolu, co asi dělají? Co mají k snídani? Mají nějaká zvířátka? Jaká? Ptáme se na barvu oblečení, batohů, nádobí atd.
- Na druhé stránce zjistíme, co se změnilo?
Strana13:
- Pozorujeme a popisujeme obrázky na této straně, co je jinak na spodním obrázku?
- Učíme se říkadlo: Myšičko, myš, pojď ke mně blíž, nepůjdu, kocourku, nebo mě sníš!
Strana 14, 15, 16:
- Pohádka o budce: Na paloučku uprostřed lesa stála krásná, malá, dřevěná chaloupka. Jednoho dne šla kolem myška.
Postavila se před ní a povídá: „Jé, to je krásná chaloupka. V takové bych také chtěla bydlet. Zaklepu a zeptám se, zda bych v ní také mohla bydlet.“
Myška zaklepala a zeptala se: „Boudo budko, kdo v tobě přebývá?“
Nikdo se neozval. Myška vešla dovnitř a pěkně se v chaloupce zabydlela.
O několik dnů později skákala přes palouček žabka.
Zastavila se a povídá: „Jé, to je krásná chaloupka. V takové bych také chtěla bydlet. Zeptám se, zda bych v ní také mohla bydlet.“
Žabka zaklepala a zeptala se: „Boudo budko, kdo v tobě přebývá?“
A chaloupky se ozvalo: „Já myška Hrabalka. A kdo jsi ty?“
„Já jsem žabka Kuňkalka. Mohla bych tu s tebou bydlet?“
„Pojď, budeme bydlet spolu, bude nás víc, nebudem se bát vlka nic.“
A tak tam spokojeně bydlely spolu.
Zanedlouho hopkal kolem zajíček. Zastavil se a povídá: „Jé, to je krásná chaloupka. V takové bych také chtěl bydlet.“
Zaklepal a říká: „Boudo budko, kdo v tobě přebývá?“
„Já myška Hrabalka, já žabka Kuňkalka a kdopak jsi ty?“
„Já jsem zajíček Ušáček. Mohl bych tu s vámi bydlet?“
„Jistě zajíčku, pojď k nám, bude nás víc, nebudem se bát Vlka nic.“
Šel kolem medvěd a uviděl chaloupku. Zastavil se a povídá: „Jé, to je krásná chaloupka. V takové bych také chtěl bydlet.“
Zaklepal a říká: „Boudo budko, kdo v tobě přebývá?“
„Já myška Hrabalka, já žabka Kuňkalka, já zajíček Ušáček a kdopak jsi ty?“
„Já jsem medvěd Huňáč a chtěl bych s vámi bydlet.“
Zvířátka se podívala z okna chaloupky a uviděla velkého medvěda. I ulekla se.
Medvěd na nic nečekal a otevřel dvířka chaloupky. Jak chtěl vlézt dovnitř, zbořil celou chaloupku.
Zvířátka se polekala a utekla zpátky do svých pelíšků - Povídejte si pohádku společně a ukazujte zvířátka na obrázku.
Český jazyk - psaní:
- Procvičujeme psaní tužkou, správné držení tužky, črtání od určitého bodu, oblouky horní, dolní, čáry shora dolů, zdola nahoru.
Matematika
- Procvičujeme znalost základních barev.
- Rozlišujeme velikosti -velký, malý, pojmy mnoho, málo, všechno nic, více, méně.
- Poznáváme základní geometrické tvary - kruh, trojúhelník čtverec, obdélník.
Prvouka
- Probíráme základy dopravní výchovy, týkající se cesty do školy - přechod pro chodce!!! Jak správně přecházet přes silnici, semafor.
- Vycházka v okolí školy, vycházka ke křižovatce a k přechodu pro chodce. Správné přecházení silnice.
Rodiče, máte možnost si přijít do školy pro pracovní sešity a listy.
3. ročník
Český jazyk:
Čítanka: strana 10 a 11.
Písanka: opakujeme psaní n, N, v V, slova a věty s těmito písmeny - opis, přepis.
Matematika
- Počítáme do 20. Vyjmenováváme číselnou řadu do 20, seřazujeme čísla od nejmenšího k největšímu, píšeme číslice 11 až 20.
- Určujeme počet prvků v oboru do dvaceti, počítáme na konkrétních předmětech, počet zapisujeme.
Prvouka
- Probíráme základy dopravní výchovy, týkající se cesty do školy - přechod pro chodce!!! Jak správně přecházet přes silnici, semafor.
- První pomoc , chování při dopravní nehodě.
Rodiče, máte možnost si přijít do školy pro pracovní sešity a listy.
Komentáře
Okomentovat